Wednesday 20 July 2011

Για όσους κατηγορούν τους ταξιτζήδες

Επειδη υπαρχουν μερικοί ταξιτζήδες που σας κλεβουν και μερικοί που φοροδιαφεύγουν, δεν σημαίνει πως πρέπει να τους βάζετε όλους μέσα στο ίδιο τσουβάλι. Ο πατέρας μου είναι συνταξιούχος ταξιτζής. Μεγάλωσα κυριολεκτικά μέσα στη πιάτσα, γνώρισα καλούς ταξιτζήδες και γνώρισα και κακούς. Τόσα χρόνια στο επάγγελμα ποτέ δεν πέρασε απο το μυαλο του πατέρα μου να κλέψει και να πάρει μεγαλύτερο ποσό από τους πελάτες. Αν είχαμε ποτέ άνετη ζωή; Όχι. Δύσκολα τα βγάζαμε πέρα. Αν μπόρεσε να με σπουδάσει; με τα 1000 ζόρια τα κατάφερε αλλά στερήθηκε πολλά η οικογένεια μου. Και τώρα έχει βγει στη σύνταξη, και δεν νομίζω να χρειαζεται να αναφερω το ποσό που παίρνει, κυριολεκτικά της πείνας. Εκεί που πήγα να σπουδάσω δεν με γνώριζε κανένας ταξιτζής, έχω πετύχει έναν που προσπάθησε να μου πάρει παραπάνω χρήματα και όταν του είπα πως κάνει λάθος επειδή δεν είχε μηδενίσει το ταξίμετρο μου πήρε λιγότερα, αλλά έχω πετύχει και μερικούς που μου λέγανε απο μόνοι τους να προσέχω όταν παίρνω ταξί γιατί μερικοί κλέβουν.
Υπάρχουν οι καλοι καταστηματάρχες και οι κακοί, οι καλοί γιατροί και οι κακοί γιατροι, ο καλος υπάλληλος και ο κακός υπάλληλος,ο καλος υδραυλικός και ο κακός υδραυλικός, ο καλος ταξιτζής και ο κακός ταξιτζής κτλ. Οπότε για να τελειώνει αυτό το θέμα δεν υπάρχει κανένας ουσιαστικός λόγος να κατακρίνετε μια ομάδα ανθρώπων που κάνουν ενα συγκεκριμένο επάγγελμα, όποιο και αν είναι αυτό. Δηλαδή στο δικό σας επάγγελμα είναι ολοί τίμιοι; Σταματήστε να ασχολείστε με τους ταξιτζήδες που παλεύουν για να ζήσουν και αν θέλετε να καταγγείλετε κάποιον που σας έκλεψε δεν σας εμποδίζει κανείς να το κάνετε, κρατήστε τον αριθμό του ταξι αυτού και καντε τη καταγγελία, το δίκιο σας θα το βρείτε.
Και να σημειώσω πως δεν έχω κανένα συμφέρον πια, που ο πατέρας μου δεν είναι στο επάγγελμα, να μιλάω υπέρ των ταξιτζηδων. Απλά μιλάω αντικειμενικά. Αυτό που θα έπρεπε να κάνετε όλοι.

No comments:

Post a Comment